close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חללי עבודה משותפים

מערכת שורשיט חשוון, תשעט28/10/2018

בשנים האחרונות חלה עלייה גדולה ומשמעותית בהשכרת חללי עבודה משותפים . הציבור הבין את היתרונות הרבים של שיטת עבודה זו מול השכרת משרדים

תגיות:
מי רוצה לעבוד בחללי עבודה
הטרנד החדש יחסית סוחף אנשי מקצועי העוסקים בשפע של תחומים, המחפשים פינה שקטה לעבודה יעילה . בין שהעסק מנוהל ומופעל רק על ידי בעל העסק או אם הוא כולל כמה עובדים.
במתחם אופיקס אפשר לשכור חללי עבודה משותפים בגדלים שונים כדי ליצור סביבת עבודה אפקטיבית ומקצועית.

חללי עבודה מול העלויות הגבוהות של השכרת משרדים
השימוש באופציה זו מייתרת את הצורך לשכור משרדים יקרים שבהם העובדים נמצאים בפועל מעט שעות אך העלויות של שכר הדירה וההוצאות הנלוות יוצרות הוצאות כלליות גבוהות. חללי העבודה מושכרים על פי הזמן הנחוץ לכל עסק, על בסיס חודשי או שעתי כך שהזמן מנוצל לעבודה, אין כמעט זמנים מבוזבזים ומכיוון התשלום תואם בדיוק את ניצול הזמן שהוזמן מראש, לא משלמים כספים מיותרים.

חיסכון בעלויות הנסיעות
בעלי עסקים הגרים בראשון לציון ובערים הסמוכים אליה, נהנים מכבישי גישה מצוינים המגיעים עד מתחמי אופיקס, במערב העיר ובמתחם הרובע. ההגעה לעבודה הופכת להיות מאד קצרה וממוקדת. תוך פרק זמן קצר יחסית מגיעים למקום, עובדים ביעילות ויוצאים בתום המשימות הביתה, או להמשך משימות מחוץ לחללי העבודה.

כל אנשי העסקים שוויתרו על משרדים הממוקמים באזורים מרוחקים לטובת חללי עבודה משותפים מדווחים על שיפור משמעותי באיכות חייהם האישיים והמשפחתיים.

המעטפת של חללי העבודה
העובדים בחללי עבודה משותפים נהנים מאווירה ייחודית, ממעטפת הכוללת את כל התנאים הנלווים אינטרנט זמין, שימוש בסוגים שונים של מדפסות איכותיות כך שיוכלו להשלים את משימותיהם ללא עיכובים.
המטבח המאובזר מקנה לעובדים את האפשרות ליהנות מהפסקות קצרות הכוללות שתיה ועוגיות להפגת המתח וליצירת כוחות מחודשים . בזכות מיקומם האידאלי של מתחמי אופיקס אפשר להגיע בהליכה קצרה מהמתחם לבתי קפה ולמסעדות הנמצאות בקרבת מקום. ליהנות מארוחה דשנה ולחזור להמשך העבודה בחללי העבודה המשותפים .

קשרים עסקיים חדשים
חללי העבודה סוחפים הרבה מאד עסקים הנהנים גם מהעובדה שנמצאים בהם קולגות העוסקים בתחומי עשייה זהים או קרובים. האינטראקציה הטבעית הנרקמת בין הגורמים השונים יוצרת שיתופי פעולה מאתגרים, תוך ביצוע ישיבות של סיעור מוחות כדי להתגבר על מכשולים שבכוחות משותפים נפתרים בקלות רבה.

תופעת הלוואי לשימוש בחללי עבודה משותפים היא הרחבת מעגל הלקוחות וכפועל יוצא מכך כל עסק מגדיל את הכנסותיו ואת רווחיו. ללא המפגש במתחמי אופיקס לא היה נוצר החיבור המקצועי הזה בין העובדים והעסק לא היה מגיע לרמת הכנסות זו.

אתר האינטרנט של אופיקס - לשימושכם
אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של אופיקס https://www.offix-israel.co.il/ ולהתרשם מחללי העבודה המושקעים והמרשימים שנבנו בקפידה רבה עבורכם כדי ליצור נוחות מקסימלית .
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה